fredag 1 februari 2008

¤¤ Bonusskiss vecka 5 ¤¤

Såhär inför helgen ger vi er en utmaning i form av en bonusskiss! Du har tills torsdag den 7 februari att hitta på något skoj med denna och skicka in till veckansskiss@gmail.com om du vill få chansen att synas här på bloggen nästa lördag!

Hanna Karlsson står för skissen:

Namn/nick: Hannut
Hemsida/blogg: http://www.hannuts.blogspot.com/
Korta fakta om dig: Jag heter Hanna Karlsson, 25år. Min familj består av min man Jesper och våra två barn Alva och Johannes.

Vad/vem inspirerar dig?
Mycket, det kan vara allt från en bit papper till något jag sett på nätet.
Hur länge har du scrappat? Sedan den 8 Dec 2007, inte länge med andra ord.
När scrappar du som allra bäst? Oftast kvällstid, då barna sover. Men även med goda vänners sällskap.
Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Shoppar lite nya grejor eller så väntar jag några dagar med att göra något kreativit. Så man blir lite sugen igen på att göra något eller så framkallar jag lite nya fotografier.


Här kommer skissen:



..och så några tolkningar!

Hannas egen tolkning:

Silwerstar:

Carina:

Smörblomman:

-----

1 kommentar:

Hannut sa...

Hejsan!Kul att redan få se lite andra layouter!!Spännande och se om det kommer fler, är så glad att ni valde lilla mig till en bonusskiss!*jippie*...Ha det bra alla scrappare!MVH//Hanna