tisdag 4 mars 2008

¤¤ Veckans skiss vecka 10 ¤¤

Idag är det tisdag och det är dags att publicera en ny skiss för er att inspireras och utmanas av! Denna vecka är det ÅsaF som är vår skissmakare:


Namn/nick:
ÅsaF
Hemsida/blogg: http://asaf.blogg.se
Korta fakta om dig: Jag är en 28-årig tjej som bor i Göteborg tillsammans med min sambo. Pluggar sista terminen på audionomutbildningen och tillbringar mer än gärna fritiden med att fotografera och scrappa.

Vad/vem inspirerar dig? Grafiska och stilrena layouter med klara färger och foto i fokus inspirerar mig massor. För att hitta inspiration surfar jag gärna runt på min bloggrunda och njuter av läckra alster.
Hur länge har du scrappat? 3 år
Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Skärmaskinen
När scrappar du som allra bäst? När jag har nyframkallade foton och lite nytt scrapmaterial att leka med.
Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Jag gör kort! Det blir enkla upplägg och bekanta färgkombinationer, allt för att få igång kreativiteten på ett kravlöst sätt och det brukar fungera bra.




Veckans skiss! som Åsa bjuder på är denna härliga:


Såhär har vi inspirerats av skissen:


Åsas egen tolkning:

Carina:

Fialia:

Gulligullan:

Karin:

Silwerstar:

Smörblomman:

Nu är det som vanligt er tur att skapa! Senast måndag den 10 mars vill vi ha in din tolkning av skissen till veckansskiss@gmail.com (förminska din bild till max 600 pixlar på bredden tack!) Kort är precis lika välkomna som layouter och alla som vill får vara med! Nästa onsdag visar vi ett urval av de alster som trillar in under veckan, och imorgon får vi njuta av några av de alster som kom in efter förra veckans skiss så vi ses väl då? ;-)

-----

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå vilka läckra layouter ni gjort!! Superkul att se! :-) Ser fram emot att förhoppningsvis få se ännu fler tolkningar nästa vecka! Kram ÅsaF