onsdag 17 oktober 2007

Påminner!

Hej alla godingar!

Jag vill påminna om att vi behöver få in skisser och poängtera att verkligen alla är välkomna med sin skiss, du behöver inte ha ritat mängder med skisser innan -kanske blir denna tillochmed din allra första?

Såhär kommer det gå till: (så att ni vet vad ni ger er in på *s*)
Du skickar in din skiss, och om det bestäms att din skiss ska publiceras (Ramlar det in massvis med skisser kan jag inte garantera att alla kan vara med) så kommer jag maila dig med info om vilket datum din skiss kommer visas och jag kommer be dig fylla i några presentationsfrågor.
Jag kommer också att be dig att själv scrappa efter din skiss och då behöver jag få din tolkning senast dagen innan skissen ska upp på bloggen.
(Vill man inte tolka sin egen skiss så är det helt okej det också!)
När din vecka har kommit så publiceras din skiss på tisdagen ihop med en presentation av dig och din eventuella layout, inspiratörernas layouter visas också. Läsarna har sedan tills på lördagen på sig att inspireras och utmanas av din skiss och på måndagen kommer en del av tolkningarna av din skiss av visas, vilket du säkerligen kommer tycka är urkul att se! :-D

Såå.. kom igen tjejer och maila mig lite skisser nu! ;-)

---------------------------------------------------------------
Det finns fortfarande tid kvar att ansöka som inspiratör! Fredag är sista dag (den observanta har säkert märkt att jag kortade tiden med 2 dagar) och på söndag hoppas jag att kunna presentera mina härliga inspiratörer här!


Inga kommentarer: