onsdag 5 november 2008

Läsaralster vecka 44

Förra veckan scrappade vi efter Jennies snygga skiss.

Det har ramlat in layouter/kort även denna vecka och det är så kul att se. Vi har som vanligt valt att visa fyra stycken.

Teija:

Cilla:

K8an:

Och så den här veckans val som blev ett kärt återseende: Aase!


Motivering: fint sammanhållen layout med mysiga färger och läckra dekorationer.

-------------------------------------------------------------------

Den här veckan scrappar vi efter Johannas skiss. Gör du också det?


Maila isf in din LO till oss på veckansskiss@gmail.com senast nästa måndag så kanske det är din LO vi visar här nästa vecka. Glöm inte att förminska bilden till 500x500 pixlar.

Happy scrapping!

Fia

1 kommentar:

Vero sa...

Jag blir så glad att se min kompis kort där. Grattis till Teija som blivit en av de utvalda. Hon är så duktig tycker jag.

Fastän jag inte scrappar så kollar jag alltid in er blogg för det finns så mycket fint där.