tisdag 12 augusti 2008

¤Veckans skiss vecka 33¤

Så var det tisdag igen och dags för en ny skiss. Den här veckan är det Cilla som ritat skissen.


Namn/nick: Cilla/cilla-cilla
Hemsida/blogg:
cilla-cilla.blogspot.com
Korta fakta om dig:
mamma, fru, lärare, scrappare, butiksinnehavare av årgång -75
Vad/vem inspirerar dig? Jag blir inspirerad av fina papper, roliga dekorationer, fina nyframkallade foton, scrapbloggar, skisser och andra utmaningar.
Hur länge har du scrappat? Jag har scrappat i ganska exakt två år.
Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Oj, vilken svår fråga. Ska jag välja en, så får det nog bli skärmaskinen.
När scrappar du som allra bäst?
När jag har lugn och ro, gärna runt midnatt, och har nytt material eller nya foton.
Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Scrapsurfar och tillåter mig själv att ta paus. Passar på att titta på TV.

Så här ser hennes snygga skiss ut:


Och så här har hon själv tolkat den:



Teamet har också scrappat efter skissen och det blev så här.

Linda/Gulligullan:

Sophia/Fialia:

CamillaE:

Carina:

Johanna/Silwerstar:

Jennie/Simmat:

Blev du också inspirerad? Sätt igång och scrappa och skicka sedan in din layout till oss senast nästa måndag så att vi får se. Förminska bilden till 500x500 pixlar och skicka den till veckansskiss@gmail.com så kanske det är din layout som vi visar nästa torsdag. :)

Har du en snygg skiss som du vill att teamet ska scrappa efter, så får du gärna skicka in den också.

Happy scrapping!

/Fia

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Härliga tolkningar, tjejer!!! Tack för att ni ville scrappa min skiss.

Anonym sa...

Åh, nu måste jag gå å sätta mig vid scrappbordet igen. Denna skiss inspirerade mig jätte mkt. Har just klarat förra veckans.. men var sen med den... så jag lägger upp den i min blogg sen.
Måste (läs MÅSTE scrappa NU först) ;-)