tisdag 26 augusti 2008

¤Veckans skiss vecka 35¤

Det är fortfarande tisdag va? Bra, då hinner jag. Ska bli bättre på att publicera lite tidigare på dagen, men ibland bara flyger tiden iväg.

Den här veckan är det Keath/K8an som gästar oss. Hon brukar i vanliga fall husera på Scraputmaningen, men gästar oss idag med en skiss.

Keath:

Namn/nick: Keath/K8an

Hemsida/blogg: http://imingarderob.blogg.se

Korta fakta om dig: 21 år boendes med sambo i Malmö.

Vad/vem inspirerar dig? Skisser är på 1:a plats just nu bland utmaningar. Annars brukar jag hitta inspiration hos andra scrapbloggare.

Hur länge har du scrappat? Sedan April 2007

Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Genomskinliga knappar!!

När scrappar du som allra bäst? När jag inte pressar mig själv att scrappa utan jag bara får ett "anfall"

Hur gör du för att komma ur en scrapblock? För mig är det bara att vänta ut den. Brukar surfa på andras bloggar lite extra kanske...


Keaths snygga skiss:

Så här har hon själv tolkat den:
Tjejerna i teamet har också scrappat efter skissen.

CamillaE:

Carina:


Jennie/Simmat:

Linda/Gulligullan:

Sophia/Fialia:


Om du själv känner för att scrappa efter Keaths skiss, gör det, men glöm inte att visa oss! Maila in din LO till oss på veckansskiss@gmail.com senast nästa måndag. Förminska din bild till 500x500 pixlar.

Happy Scrapping!

/Fia

Inga kommentarer: