fredag 2 november 2007

Bonus #1

Här kommer en bonusskiss inför helgen i formatet 12*6, ett format som jag själv tokgillar! :-D

Skissmakare: Silwerstar



..och så kommer 2 snygga tolkningar från inspirationsteamet!

Carina
Karin

Det är alltid fri tolkning på skisserna, så gillar du inte 12*6 kan du alltid göra som Karin, dvs tolka om skissen till ett format som passar dig bättre! ;-) Vill du ha chansen att synas med din layout på bloggen vill jag ha din tolkning senast på torsdag kl 23:59! Maila din layout till veckansskiss@gmail.com (max 600 pixlar)


Glöm inte heller att skicka in din layout scrappad efter Veckans skiss!:


För denna skiss är det senast
måndag kl 23:59 som gäller!

Hoppas ni får en toppenkul helg nu kära bloggläsare, och ett extra litet hej slänger jag ut till alla som liksom jag kommer trängas på Syfestivalen i helgen! ;-) (Jag är där på lördagen)

Sköt om er, vi hörs snart igen!

- Silwerstar



Inga kommentarer: