tisdag 27 november 2007

Veckans skiss vecka 48!

Ny vecka, ny skiss -alltid lika skoj tycker jag! :-D
Denna vecka är skissen en anings klurigare, men jag tror att ni ska fixa det också! ;-)


Skissmakare är Epona som blir mamma ungefär närsomhelst nu -vi håller tummarna!


Namn/nick: Malin men kallas för Epona på nätet
Hemsida/blogg: http://epona.blogg.se
Korta fakta om dig: 29 år, gravid i vecka 40, bor med sambo och hund i Norrköping

Din/ditt absoluta …………. just nu?
- Favoritfärg: Oj, har jag någon sådan? Men jag skulle nog säga rött. Tycker det har kommit en hel del fina röda papper och så på sistone, förut har jag tyckt att alla röda papper ser för julröda ut.
- Favoritdekoration: Blommor! Fungerar till allt! Och hjärtan i alla storlekar, material och former!
- Favoritscrappare: Jag vet inte om jag har någon sådan, men jag inspireras av Elsie Flannigan, även om jag överhuvudtaget inte scrappar som hon. Ska jag nämna någon svensk scrappare så är det denna bloggs skapare Silwerstar som inspirerar mig mycket!
- Favoritpapper: Det jag köpte senast! Av någon anledning är ju materialet roligast när det är nytt..
- Favoritobjekt att scrappa om: Hittills har jag scrappat väldigt mycket om mina två systerdöttrar men med tanke på min stora mage så tror jag att bebisen där inne kommer bli det nya favoritobjektet. Bebisens första kläder som är nerpackade i BB-väskan har ugglor på sig.. Behöver jag säga mer? Wink



Veckans skiss! som Malin/Epona bidrar med ser ut såhär:



..och här kommer våra tolkningar:

Malin/Eponas egna tolkning:

Carina:

Silwerstar:

Karin:

Nu är det er tur att låta er utmanas och inspireras! Det är alltid fri tolkning som gäller och du väljer själv vilket format du vill scrappa i eller om du ens vill göra en layout -kort/alter är också välkommet, bara du utgår från skissen! Maila sen ditt alster till veckansskiss@gmail.com senast måndag kl 23:59 för att få chansen att synas här på bloggen nästa onsdag! (max 600 pixlar tack!) I mailet får du gärna skriva ditt nick på nätet och adressen till din ev hemsida/blogg. Det är helt ok att visa upp din skapelse på nätet så snart den är mailad till mig, dvs redan innan deadline gått ut.


Imorgon är det onsdag, då får ni chansen att se några av de läckra layouterna som kom till efter förra veckans skiss -ett stort tack till alla som förgyllde min mailbox med alla dessa fina layouter!!


Må så gott kära vänner, vi hörs imorgon igen!

- Silwerstar


---------------------

Inga kommentarer: