tisdag 6 november 2007

Veckans skiss vecka 45!

Tisdag igen och dags för ny skiss!


Denna vecka är det ingen mindre än Fialia som står för skissen:


Namn/nick: Sophia Breiler/Fialia
Hemsida/blogg: http://scrappa.blogg.se
Korta fakta om dig: Jag är 32 år, gift, har tvillingar som är snart 4 år, bor i Höllviken och håller på att bygga ut huset. Jag jobbar med internetförsäljning så jag sitter klistrad framför en skärm (eller är det bakom?Smile) både på jobbet och fritiden. Jag började scrappa för 1½ år sen och är helt fast och scrappar nästan varje dag, och de dagar jag inte hinner scrappa så scrapsurfar jag, ritar skisser eller shoppar scrapsaker.

Din/ditt absoluta …………. just nu?

- Favoritfärg: Jag gillar de flesta färger, men de ska vara klara och fina. Gillar rött, turkost, svart och vitt. Och och och...
- Favoritdekoration: blommor
- Favoritscrappare: Webmosterhelene
- Favoritpapper: svåååårt, det finns så många fina, men en favorit som alltid kommer igen är Basic Grey.
- Favoritobjekt att scrappa om: ja jag måste väl säga barnen. Men egentligen så försöker jag att scrappa minnen, sånt som jag vill komma ihåg och små små bitar ur vardagen.


..och här kommer Veckans skiss!:


Såhär har vi inspirerats av denna snygga skiss:

Fialias egen tolkning:

Karin:

Carina:
Gulligullan:
Silwerstar:

Nu vill vi självklart se din tolkning! Senast måndag kl 23:59 vill jag ha in din layout och det är helt ok att visa upp den på nätet innan deadline har gått ut! Maila din layout (max 600 pixlar) till veckansskiss@gmail.com

Tack till er som var med scrappade efter förra veckans skiss! Imorgon redovisas några av layouterna här på bloggen! ;-)


Ta hand om er, vi hörs snart igen!

- Silwerstar


---------------

3 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga tolkningar tjejer, ska bli kul att se hur läsarna tolkar den med.

Anonym sa...

Vilken jättefin skiss, Fialia!! Nu kliar det i scrapfingrarna...

//Smörblomman

Simmat sa...

Mycket trevlig skiss!!! Helt i min smak...
/Jennie