onsdag 21 november 2007

Läsaralster!

Tack alla raringar som skickade in till förra veckans skiss!! Som vanligt är det riktigt roligt att få se allas bidrag! :-D (och sjukt svårt att välja ut vilka som ska visas här!)


Här kommer ett litet urval av layouterna från förra veckan:


Aase/ängel60:
Erica/Spacemouse:

Lina/linaliten:
Tack igen till alla som var med! Denna vecka har vi en ny skiss att utgå från, skapa efter den och maila mig sedan till alster till veckansskiss@gmail.com senast måndag kl 23:59 så kanske det är just din skapelse vi beundrar här nästa onsdag? ;-)

Skissen vecka 47 made by Karin:

Om ni är sugna på något litet inför helgen förresten kan jag tipsa om att kika in här på fredag, då kommer en ny 12*6:a finnas ute!


Ta hand om er, vi hörs snart igen!

- Silwerstar


------------------------------

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul att ni valde ut min....
Precis vad jag behövde denna regniga gråa onsdagsmorgon.
Kram Aase

Anonym sa...

åh, jag fick vara med!! Skoj!!!