tisdag 4 december 2007

Veckans skiss vecka 49!

Nu är det tisdag och dags för en ny skiss! Förra veckans skissmakare, Epona, blev mamma tillslut till en liten tjej -Stor Grattis önskar vi på Veckans skiss!! :-D


Denna vecka har vi en ny skissmakare att presentera, Keath Brantvik:

Namn/nick: Keath Brantvik/ K8an
Hemsida/blogg: http://imingarderob.blogg.se/

Korta fakta om dig: 21 år boendes med Sambo i Malmö. Jobbar för tillfället i en sprutlackeringsverkstad, men vill nog börja plugga till nästa höst! På ledig tid tar jag gärna en lång promenad med kameran eller scrappar för glatta livet som jag gjort sedan ett halv år tillbaka.
Din/ditt absoluta …………. just nu?
- Favoritfärg: GRÖN
- Favoritdekoration: Knappar!!
- Favoritscrappare: Peterlina, bara älskar hennes stil!
- Favoritpapper: Hmm, varierar.. Men just nu är det sassafrasslass och scenic route!
- Favoritobjekt att scrappa om: Har precis kommit in i en period då jag gärna scrappar om mina vänner eller mig själv (otroligt nog) annars blir det mycket om mina syskon och sambo!



..och så över till veckans skiss!:



Såhär har vi inspirerats av denna härliga skiss:

Keaths egna tolkning:

Carina:

Gulligullan:

Silwerstar:

Karin:


Nu vill vi se din tolkning av skissen! Som alltid är det fri tolkning och om du vill få chansen att synas här på bloggen med din layout (eller andra projekt) så vill jag ha ditt alster till min mail veckansskiss@gmail.com (max 600 pixlar tack!) senast på måndag kl 23:59! Det är helt ok att visa upp sin layout på nätet så snart den är inskickad till mig.

Tack till er som scrappade efter förra veckans skiss, den verkar dock ha varit klurig! :-) Imorgon får ni kika in här för att kika på snygga läsaralster!


Ta hand om er!

- Silwerstar


-------------------

Inga kommentarer: