fredag 21 december 2007

¤¤ Våra nya inspiratörer! ¤¤

Tack till alla er som ansökte om att bli inspiratör hos oss! Precis som vid den allra första ansökningen så var det svårt att välja och till slut blev det så att vi tog in två nya istället för bara en..

Välkommen till Veckans skiss! säger jag till 2 tjejer som jag tror kommer tillföra en massa inspiration till vår blogg:

  • Camilla Ekman
  • Sophia Breiler
--------------------------------------


Namn/nick: Camilla Ekman / Smörblomman
Hemsida/blogg: http://camillaslillasida.blogspot.com
Korta fakta om dig: Jag är 36 år, är gift och har två barn. På dagarna arbetar jag som montessorilärare. Utöver det studerar jag till civilekonom och scrappar.

Hur länge har du scrappat? Sen mars 2007
Vad/vem inspirerar dig? Alla möjliga bloggar, forum, tidningar. Jag älskar många olika stilar!
Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Mönstrade papper i massor!!!
När scrappar du som allra bäst? När jag ska plugga inför en tenta
Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Jag shoppar loss bland scrapbutikerna Embarassed

--------------------------------------



Namn/nick: Sophia/Fialia
Hemsida/blogg: http://scrappa.blogg.se
Korta fakta om dig: Jag är 32 år, gift, har tvillingar som är snart 4 år och bor i Höllviken. Jag scrappar nästan varje dag, och de dagar jag inte hinner scrappa så scrapsurfar jag, ritar skisser eller shoppar scrapsaker.

Hur länge har du scrappat? Jag började scrappa för snart 2 år sen.
Vad/vem inspirerar dig? Scrapbloggar och nya scrapsaker.
Nämn en scrappryl du inte kan leva utan? Min cutterpede!
När scrappar du som allra bäst? På kvällen när kidsen sover.
Hur gör du för att komma ur en scrapblock? Shoppar scrapsaker!

--------------------------------------

Glöm nu inte att vi behöver en massa nya skisser till bloggen så att jag kan sätta mina duktiga inspiratörer i arbete! ;-) Har du en egenritad skiss (ej visad tidigare) som du vill dela med dig av så mailar du mig på veckansskiss@gmail.com


Till sist vill jag önska er en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!!
Vi hörs igen den första januari!

Kram, kram!
- Silwerstar

Inga kommentarer: